Reisdag 13: Wow! Noosa, wat een heerlijke plek!

24 oktober 2018 - Noosa (heads), Australië

Quint stond vanochtend om 3.00, 5.00 en 5.30 naast mijn (Fleurs) bed, hij kon met geen mogelijkheid meer in slaap vallen. Besloten hem toch maar naar beneden te laten gaan, met Lego en uitleg over werking van de televisie. Later bleek hij zelf een banaan gepakt te hebben, prima lieverd!

Zeger was ook op tijd wakker, en om 7 uur waren er al 3 gedoucht. Roeland bakte een heerlijk eitje met ham en kaas, ik heb onze eerste was op vakantie gedraaid, en daarna zijn we de auto in gestapt om naar de Main Beach te rijden. Het is daar druk, weinig vrije parkeerplaatsen dus de auto in Noosa Woods neergezet.

Op het strand hebben we gekeken naar de surfers, gaaf gezicht hoe ze de golven pakken. Zeger wilde het liefst de zee in, en Quint trok de broekspijpen van zijn korte broek omhoog, verschil moet er zijn! Quint viel een keer om in de branding, natte broek en shirt tot gevolg, maar hij hield zich groot, thumbs up. Het is natuurlijk ook niet erg, maar daar kan hij nog wel eens anders over denken.

In een droge onderbroek en het shirt van Zeger zijn we even door de winkelstraat gelopen. Chique winkels, leuke restaurants! Na een ijsje hebben we thuis geluncht en Zeger is lekker gaan slapen. Quint heeft met de Lego gespeeld, een filmpje gekeken op de iPad en met mij gezwommen.

Net hebben we een heerlijke hamburger gegeten hier vlakbij, even een avond niet koken. Was een simpel zaakje, in tegenstelling tot de meeste restaurants hier, maar wat een lekker burgers! We hebben allemaal zitten smullen. Zeger verbaasde me door het halve bakje Chipotle-saus bij de frietjes op te eten.

Hopelijk slapen de kids morgen langer uit nu hun buiken zo lekker gevuld zijn!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Betty:
    25 oktober 2018
    Ach een kort nachtje voor Quint, maar wat leuk dat hij zo zelfstandig wordt.
  2. Opa Hans:
    27 oktober 2018
    Fijn om elke dag op deze manier mee te reizen. Liefs.
  3. Ria en Rolf:
    27 oktober 2018
    Iedere dag is weer anders , leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en zien!
    Kijken uit naar de volgende dag
  4. Kathleen de Blok:
    28 oktober 2018
    Vannacht is hier de wintertijd weer ingegaan.
    Ik heb mijn extra uur gebruikt om jullie verhalen te lezen want ik liep behoorlijk achter. Wat leuk geschreven, ik beleef het helemaal mee! Nog veel plezier gewenst met elkaar! 😘